W kwestii promocji firmy bardzo ważna kwestia jest częstotliwość prezentowania logo firmy. Warto wykorzystywać każdą zdarzającą się okazję.
Jeśli prowadzisz firmę budowlaną, podczas realizacji budowy lub też remontu zainstaluj billboardy informujące kto wykonuje daną inwestycję. Niech pracownicy mają na sobie odzież roboczą, na przykład koszule firmowe (zobacz: https://www.nuka.pl/koszule-firmowe).
Planując reklamę w Internecie zwracaj uwagę na jak największa częstotliwość wyświetlania reklam. Oczywiście dotyczy to też kampanii reklamowych w radio, telewizji czy też gazetach.
Celem polityki reklamowej powinno być zaistnienie twojej firmy w świadomości osób stanowiących grupę docelową dla twojego produktu. Jest to proces stały. Czasem można zaistnieć w świadomości publicznej dzięki jednej trafionej akcji promocyjnej, czasem jest toż długi proces.
Be the first to comment on "Polityka reklamowa"